myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Birthday hanani 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!


Citer ini mengisahkan  tentang hari jadi saya pada 
10 Mei 2012. 

Pada sewaktu petang,mama saya membelikan I kek coklat.
It is my favourite flavour.I like this chocolate when I was a kid.
Oooooo....syoknya saya tulis dalam Bahasa Inggeris.Tak derlah...saja jer...
Kat mana kita sambung yer?Oh...baru saya ingat.Selepas itu,
saya nak makan kek yg mama saya belikan.

Tapi, mama suruh saya makan pada waktu malam.
Mama ni takkashi betullah .Saya pun tunggulah pada waktu itu.
Selepas solat Ishak, mama suruh makan pada hari esok. 
Sebelum nak tidur tu...tiba2 mama saya kasik kitorang makan kek pulak.
Tapi tak per,asalkan saya makan kek kegemaran saya.


Sedapnyer .... makan kek yg mama saya belikan nih.
Nak tau apa maksud takkashi.Maksudnya "tak kasik".

Ini sajalah yg satya citerka pada anda.

Sebelum saya menamatkan menulis ini,
saya ada soalan teka- teki utk anda sila jawab ngan betul yer..
soalannya ada lima.Soalannya adalah

Nak tulis jawapan,sila tulis kat komen anda.


  1. Ada banyak luar negara , negara apa ada kolam renang? Jawapan cuma ada 1    
  2. Ada banyak luar negara ,negara apa ada laut?Jawapan cuma ada 1.
  3. Ada banyak luar negara, negara apa ada catur?Jawapa ada 2.
  4. Ada banyak luar negara,negara apa baru?Jawapan ada 3.
  5. Ada banyak luar negara, negara apa maksudnya Ultraman,Spongebob dan Alif.Jawapan ada 1.
                                                           
    TERIMA KASIH MEMBACANYER...
DAN MENJAWAB SOALAN SAYA YANG AMAT
SUKAR...





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Waazin Aiman said...

singgah melawat...
Ramadhan Ini

tarmizi said...

Happy birthday

wan hayden said...

Hppy BD .... :)

Post a Comment

Terima kasih pada kawan yang cun dan hansem . Nanti saya comment kat rumah korang yer ...