myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Dia Pun Suka Dodol Juga ...


ASSALAMUALAIKUM ...

Kami nak makan dodol buatan sendiri ada kat kuali .
Tiba - tiba Pinky nose mengacau .
Waaahhhh !!!! anak kucing makan dodol.
Jom pi layan photo kat bawah nih ...



Laju tul si Pinky Nose makan .
Tak de nya nak toleh kiri dan kanan ...



Kalau makan dodol dah macam makan daging lah ...
Khusyuk tul ...



Tengoklah !
Lazat sehingga makan kat jari !


Kalau dah kucing pun makan dodol ,
apa lak kami nak makan ni ...
makan lah sampai kenyang yer mieow ...
Buah hati semua orang ...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments0

Jangan Ganggu Kami !


Assalamualaikum ...





Masa untuk zzzzzzzzzzzzzz ....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments0

Sketsa Anak Murid Saya 1


Assalamualaikum ...


Masuk ke kelas tingkatan 5 jer , 
selepas menjawab salam , 
tetiba ...


M ; " Allah selamatkan kamu ( 3x ) . "
C ;  " Soalan pertama ; Awak ikhlas ker doakan saya nih ? "
M ; " Allah selamatkan kamu . " untuk kali ke-2
C ; " Soalan ke-2 ; Awak buang tebiat ker ? "
M ; " ala cikgu , kami doa betul - betul nih . "
C; " aaaa , saya tahu , awak tak siap keje sekolah yer ? "
M ; heheheheeee ...


Ni gelagat anak murid saya ...
Pandai sungguh nak amik hati gurunya ...
Rasa - rasa boleh sejuk tak hati saya ...
Sebab sehari sebelumnya , 
saya dah mendenda mereka sebab tak buat kerja .



Subhanallah ... keindahannya menenangkan jiwa ...


Jangan pelik tetiba masuk entry nih ya .
Saya mama kepada pemilik blog nih .
Selamat membaca ...


Coretan ;
~ mama fatin ~



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments0

Sambutan Raya 2013 ...


Assalamualaikum ...



Aishhh ... aku minum pun , mereka nak snap ...



Dok jer la kat mana saja .
Janji boleh makan sambil sembang - sembang ...



Cikgu layan kami ambil kueh raya ...



Kawan aku yang , si Aida yang suka posing ....



Meriah tak suasananya ?
Tengoklah , macam - macam fesyen baju ada ...



Ini persembahan daripada pelajar tahun 5 ...



Sebelum baik , snap dulu wat kenangan ...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments0

Segmen Banjirkan Follower By Memey


Assalamualaikum ...

nak join Klik Sini :)

Jumlah follower terkini 15 orang .

Kami tag semua ...

Terima kasih pada yang sudi ...




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read User's Comments7