myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Sketsa Anak Murid Saya 1


Assalamualaikum ...


Masuk ke kelas tingkatan 5 jer , 
selepas menjawab salam , 
tetiba ...


M ; " Allah selamatkan kamu ( 3x ) . "
C ;  " Soalan pertama ; Awak ikhlas ker doakan saya nih ? "
M ; " Allah selamatkan kamu . " untuk kali ke-2
C ; " Soalan ke-2 ; Awak buang tebiat ker ? "
M ; " ala cikgu , kami doa betul - betul nih . "
C; " aaaa , saya tahu , awak tak siap keje sekolah yer ? "
M ; heheheheeee ...


Ni gelagat anak murid saya ...
Pandai sungguh nak amik hati gurunya ...
Rasa - rasa boleh sejuk tak hati saya ...
Sebab sehari sebelumnya , 
saya dah mendenda mereka sebab tak buat kerja .



Subhanallah ... keindahannya menenangkan jiwa ...


Jangan pelik tetiba masuk entry nih ya .
Saya mama kepada pemilik blog nih .
Selamat membaca ...


Coretan ;
~ mama fatin ~



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih pada kawan yang cun dan hansem . Nanti saya comment kat rumah korang yer ...