myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Bila Saya Bermimpi


ASSALAMUALAIKUM ....




Pada satu malam,
saya bermimpi ... ZOMBIE
Zombi ada di seluruh tempat.
Keluarga saya pun dah jadi zombie.
Satu Malaysia dah jadi zombie.
Kecuali saya.

Saya rasa amat takut.
Saya  menyorok di tempat yang selamat.
 Saya pun keluar dengan senyap supaya tak kena kantoi oleh zombie.
Tetapi ,zombie telah pun nampak saya. 
Jadi saya pun berlari sepantas 
yang mungkin.
Tiba2 saya terfikir nak bangunkan diri saya sendiri.

Jadi saya pun tamparlah diri sendiri. 
Tiba2 saya pun terbangunlah 
dari mimpi yang amat ngeri itu.
Saya pun rasa pelik.
Lepas kena tampar
jer.... terus bangun dari mimpi.

Pada waktu pagi, saya telah pun cerita perkara ini
kepada keluarga saya.
Mereka pun tergelak besar .
Saya serius .
Ini betul2 berlaku terhadap saya.

Sebenarnya , 
kami tengok kl zombi sebelum tido ...
Terbawa2 sampai ke mimpi !

Saya harap anda menikmati cerita ini.
Kalau anda mengalami perkara yang sama.
Tak taulah.


WASSALAMUALAIKUM...




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Fariha Abdullah said...

Assalamualaikum .selamat pagi…hari jumaat yang penuh barakah…
Jemput baca post saya yeaahhh…

1. http://farihaabdul.blogspot.com/2013/10/biovelocity-sleep-mate-selimut-cahaya.html
2. http://farihaabdul.blogspot.com/2013/07/testimonibiovelocity-sleep-mate.html
3. http://farihaabdul.blogspot.com/2013/07/suntik-untuk-cantik.html
4. http://farihaabdul.blogspot.com/2013/06/top-leaders-circle.html
5. http://farihaabdul.blogspot.com/2013/11/kutu-biovelocity-sleep-mate.html

btw,jom join segmen salam kenal dari saya di sini yaaa

http://farihaabdul.blogspot.com/2013/11/segmen-salam-perkenalan.html


semoga Allah dapat membalas jasa2 anda semua….terima kasihh :)

Post a Comment

Terima kasih pada kawan yang cun dan hansem . Nanti saya comment kat rumah korang yer ...