myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Abang YaYa seorang jer..

                                        
                Assalamualaikum ...                     
       Yaya dan Aqif sangat rapat .
Main berdua dan gaduh pun berdua jer .     
Yaya ni adik terakhir dan Aqif no. 6.
Kami sebenarnya ada 7 adik beradik,
tapi 2 meninggal dalam perut mama .
Jadi tinggal lima jelah.



Yaya sdg menyuap sup ke mulut abangnya sambil main game kat henpon mamanya.
seronokkan mereka nih..
Cuma kami jer takder abang macam Yaya nih...



abang saya suap sendiri .
pastu yaya nak lagi 
minta kat kakak ; "kakak nak lagi "
ko order cam kat warung yer ...



mm.... sedapnya .
kakak saya masak ni...
memang sedap gila...
tapi dah habis huhuhu....
nanti saya panggil kakak saya masak lagi lah.



abang lak suap yaya yer .
amboi ! posing romantik gitu .
ceh ! dah macam orang bercinta lak dia .
Jangan gaduh - gaduh ya ...
... abang dan adik ... 

Terima kasih ... sudi baca 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Waazin Aiman said...

mcm ni lah adik beradik... :-)

Post a Comment

Terima kasih pada kawan yang cun dan hansem . Nanti saya comment kat rumah korang yer ...