myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Sukan tahunan saya..


Assalamualaikum

Pada 7/7/2013,sekolah saya mengadakan temasya
sukan tahunan di padang.dan ada  YB datang untuk memberi hadiah.

ada perbarisan rumah sukan di padang

 

Rumah biru tu dah biasa lah pula .
kenapa lah kakak saya ambik gambar ni nasib lah.



Rumah biru, ada sorang yg menjadi ahli sihir.




Rumah hijau pula,ada yg menjadi Mister Potato.
Mereka di mexico ceh mana adalah heheeee.....





rumah merah pula lagi best .
Iaitu Iron Man. 
Fuyooo...dahsyat giler. 
Tapi  kakak cakap dia nak tembak cikgu heheeee....




Rumah kuning lebah ke rimau ni saya x tau lah mereka buat apa ni.





Ni saya , saya dapat hadiah .
Dapat ke 3 acara larian raket.


Ni Aqif dapat ke2 .
Acaranya dia ialah isi air dalam botol.



video


Ni Hanani dia dapat 1.
Acara dia ialah  lompat bintang 5 kali dan isi air dalam botol.


yeahhh...... rumah biru menang lagi dapat 1.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih pada kawan yang cun dan hansem . Nanti saya comment kat rumah korang yer ...