myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->
RSS

Rakan Sekelas Yang Malam.




ASSALAMUALAIKUM...

Imej kat atas tu ada kaitan dengan entry hari ni .
Tapi dia tak la beso camtu .

Kat bawah ni aku share perbualan antara si 'malam' dengan cikgu ...

Cikgu aku kata ; 
" ....you know toyol ? 
tapi dia kata "no"
Cikgu aku kata lagi ; 
" kamu tahu bahasa melayu kan ? "
dia kata "ye"
cikgu kata lagi ;
"you know toyol is green ghost ,
 malaya ghost tapi dia kecik macam ni just like you". 
Itu kisah awal tahun , first day buka sekolah 

Semasa subject PSV cikgu kata macam ni ;
masa cuti sekolah dulu muka kamu putih 
sekarang muka kamu banyak hitam". 
pastu semua rakan sekelas saya tergelak besar punya ...

Pada  hari 11/7/2013

subject psv juga , cikgu kata macam ni ;
".....dari tadi buka lampu nampak, kalau tutup lampu
tak nampak  sebab banyak hitam tak nampak . "


kat subject PSK lak , si malam kata ; 
"Bapak I " 
cikgu tu tolek kat dia dan kata ;
"Apa bapak I ,bapak I ke bapak U ni ".
pastu satu kelas gelak.


Rakan sekelas saya orang Nigeria .
Cikgu saya suka usik dia .
Bully ker ... hik hik hik ...

kelakar tak citer ni .
kalau anda rasa kelakar sila tepuk bahu selama 5 kali.


SEKIAN TERIMA KASIH 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

my notes said...

next time klu ada cerita ttg dia lagi , share ler kat sini ya ...

Cik Matahariku said...

haha..mula2 baca tak faham..tapi agak kelakar juga cerita ini..salam kenal dr cikgu Matahari..:)-

Post a Comment

Terima kasih pada kawan yang cun dan hansem . Nanti saya comment kat rumah korang yer ...